Izboljšajte svoje 3D tiskarske projekte s filamenti PLA Carbon Fiber Modra znamke Smart Print. Natančno zasnovan za vrhunsko tiskanje, ta kompozit združuje okolju prijazen PLA z ogljikovimi vlakni, kar zagotavlja izjemno trdnost in minimalno zvijanje. Idealno za funkcionalne prototipe in podrobne estetske aplikacije.
Glavne značilnosti
Visoka trdnost in togost zaradi ojačitve z ogljikovimi vlakni
Odlična adhezija med sloji za gladke, konsistentne izpise
Minimalno zvijanje – primerno za začetnike in napredne uporabnike
Kompaktibilno z večino FDM/FFF 3D tiskalnikov, ki podpirajo filament 1,75 mm
Povečana vzdržljivost z naprednimi aditivi
Tehnične specifikacije
Material: PLA z dodatkom ogljikovih vlaken
Premer filamenta: 1,75 mm (toleranca ±0,03 mm)
Neto masa filamenta: 1 kg
Velikost koluta: premer 195 mm, sredinska odprtina 75 mm
Priporočena temperatura šobe: 220–250 °C
Priporočena temperatura ogrevane podlage: 95–110 °C
Šoba: Priporoča se uporabljati kaljeno jeklo ali rubin zaradi obrabe
Primeri uporabe
Funkcionalni deli, ki zahtevajo večjo trdnost in togost
Strukturne komponente in delujoči prototipi
Izdelki, kjer je zaželen vrhunski končni videz
Lahki, a robustni inženirski modeli
Dodano v košarico uspešno. Kaj želite narediti sedaj?
Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Pravilnik zasebnosti .
Nastavitve Piškotkov
Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni mogoče izklopiti. Tak piškotek je nastavljen le kot odgovor na vaša dejanja, kot so jezik, valuta, prijavna seja, nastavitve zasebnosti. Brskalnik lahko nastavite tako, da blokira te piškotke, vendar naše spletno mesto takrat ne bo delovalo.
Analiza & Statistike
Te piškotke običajno nastavijo naši marketinški in oglaševalski partnerji. Morda jih bodo uporabili za oblikovanje profila, in vam pozneje prikazali ustrezne oglasa. Če teh piškotkov ne dovolite, ne boste deležni ciljanih oglasov vaših interesov.
Oglaševanje
Ti piškotki nam omogočajo, da merimo promet obiskovalcev in si ogledamo vire prometa z zbiranjem informacij v zbirkah podatkov. Pomagajo nam tudi razumeti, kateri izdelki in dejanja so bolj priljubljeni kot drugi.