Filament.si je spletna trgovina, ki jo upravlja, Gašper Krumpestar s.p., Betonova 2, 4000 Kranj (v nadaljevanju ponudnik).

Uporabnik je pravna ali fizična oseba (potrošnik), ki uporablja storitve spletne trgovine Filament.si.
Uporabnik svoje podatke odda samo ko naroča izdelek. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Filament.si določajo pogoje prodaje in nakupa izdelkov med ponudnikom in uporabnikom in so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov in Obligacijskim zakonikom.
Šteje se, da z oddajo naročila v spletni trgovini
Filament.si uporabnik sprejema te splošne pogoje poslovanja.


Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer prodajnih akcij in posebnih popustov).

Naročanje

Uporabnik lahko blago naroča v spletni trgovini Filament.si kadarkoli - 24 ur na dan, 7 dni v tednu.


Plačilne metode

 

Osebni prevzem blaga

Osebni prevzem blaga je na sedežu podjetja v Kranju, Betonova Ulica 2. Ko je naročilo pripravljeno za prevzem, vas obvestimo po elektronski posti.

 

Pogodba o nakupu

Pogodba o nakupu se hrani na sedežu podjetja v elektronski obliki. Uporabniku je dostop omogočen preko uporabniškega računa. V primeru, da te možnosti nima, lahko dobi vpogled v pogodbo na sedežu podjetja, po predhodni najavi.


Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.

Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, ob upoštevanju navodil za uporabo, neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu.
Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od nakupa, in sicer na kontakni e-naslov info@filament.si.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti ponudniku v 30 dneh po sporočilu. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primerih:

·  pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnih potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe,

·  pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
V kolikor je blago vrnjeno skladno s pogoji, ponudnik vrne celotno kupnino po prejemu blaga, oziroma najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora blago vrnit na naslov:

Red Dragon
Gašper Krumpestar s.p.
Betonova Ulica 2
4000 Kranj

Ponudnik ne sprejema pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki nimajo jasno označene avtorizacijske kode za vračilo blaga.


Lažno naročanje in ne prevzem naročil

Naročnik je dolžan oddati naročilo s pravimi podatki in v najkrajšem možnem času prevzeti naročilo, ko ponudnik pošlje sporočilo, da je naročilo pripravljeno za prevzem pri osebnem prevzemu ali na pošti pri plačilu po povzetju. Če je naročnik napako pri naročanju ali ne želi naročenega izdelka lahko prekliče naročilo, če naročilo še ni šlo v obdelavo za vse izdelke, kateri se režejo ali da je naročilo odposlano. Če naročnik potrebuje več časa za prevzem mora le to obvestiti ponudnika in se dogovoriti.

Če naročilo pri osebnem prevzemu ni prevzeto več kot 14dni ali da se naročilo ni bilo prevzeto na pošti/kurirju ponudnik o tem obvesti naročnika, kateri mora v najkrajšem možnem času sporočiti, kaj želi narediti z naročilo. V kolikor od naročnika ni nobenega odgovora se to smatra kot lažno naročanje. Ponudnik bo naročniku poslal račun na katerem si pridržuje pravico zaračunati že nastale stroške pošiljanja, 20% vrednost celotnega naročila za pripravo in 1,35€ na vsak rez, če se izdelek reže na določeno dolžino. Naročnik mora poravnati znesek v roku 14dni v nasprotnem primeru se račun poda službi za izterjavo. Vsi nastali stroški, kateri nastanejo pri izterjavi plača naročnik.


Reklamacije, pritožbe in spori

Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov info@filament.si.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je reklamacijo oz. pritožbo prejel in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Sprememba pogojev

Z uporabo te spletne trgovine se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe s posodobitvijo te objave.


Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletnih strani spletne trgovine
Filament.si, bodo uporabljeni izključno za poslovanje spletne trgovine Filament.si in za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.


Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in posodobitev podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko izdelki, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka in sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.